Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 454 ggr
linnsoderholm
0

(L) Kanin i skymning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Är ny här på djurfoto iFokus och skulle bli tacksam för lite kritik på denna kaninbild! Är en nybörjare men tål en aning hårdare kritik; vill ju lära mig!

Tack på förhand!

Frida B
0

Jättefin bild! Tycker tyvärr det är lite för lite luft ovanför och under kaninen, men inget som jag direkt stör mig på :) väldigt söt kanin också

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sarah!
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättefin bild! Som ovan så tycker att det också ska vara lite mer luft ovan huvudet. Bilden kunde även vara något ljusare och kanske lite mer temperatur :)

Redigerade bilden lite och fixade lite mer temperatur, kontrast, färgbalansen och la lite skärpa på ögat, blev det bättre?? Förlåt om jag inte fick använda din bild, hade bara lustGlad Men positionen var väldigt fin, kaninen kollar utåt, mot hopp och frihet (värsta poeten, haha) Gillar bilden helt enkelt

Hade tänkt att redigera bort selen men det gick inte så bra så den fick vara Flört Men jag tycker att selen inte var så värst störande faktiskt.

Men hoppas att du gillade den.

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

linnsoderholm
0

1# Tack så jättemycket! :D Tack för kritiken! 2# Tack! :D Jadå, självklart. Det var bara roligt att du ville lägga ner lite tid på den! :) den blev jättefin!

Sarah!
0

#3 TackSkrattande

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida