Hundar som badar
Jajjemän. Snart ska jag ut och fota tre svatna hundar som ska bada :D Hur gör man för att få hundarna bra, men ändå undvika ett överexponerat vatten? :) Några av fotona kommer jag lägga upp i den här tråden sen.
Vilka härliga bilder! Älskar den första! :) Har absolut inget att klaga på ;D

Häärliga bilder! har blivit lovad skjuts till ett ställa där ja ska bada min typ nån dag.. fasst solen lä va framme, gjörna solnedgång ;) #1 såg ut som våran hund.. :) haha, Jättefina!
#5. Tack så mycket =)
#6. Vad är eran för ras? :)
#1 ser ut som en Flatcoated Retriver tycker jag… speciellt #2 x)
Tycker alla bilderna var väldigt fina! xD #1 var väldigt häftig, #2 och #3 var väldigt fina, och fyran såg väldigt kul ut tycker jag xD fina blder!
Jätte fina bilder! Min favorit var bild 1.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Jättehärliga bilder :D
- Mvh Emma
#8. När du säger det så låter namnet bekant, det är säkert den rasen :) tack så mycker :D
#9. Det är nog min favorit med :)
#10. Tackar

Visst är det Flatcoated Retriver allt. Min kompis har en sådan, underbara hundar! Jättefina bilder förresten =)
MVH Fredrika

#13 & #14. Med risk för att låta gnällig, men jag uppskattar inte trådkapning.
#13. Ja det är en helt underbar ras!

Jag trodde tråden handlade om hundar som badade. Därför la jag in min hund.
#16 Hon är en blandras
Och på inlägg #15. menade jag självklart #12, inte #13.
#17. Om det hade varit en tematråd hade jag lagt den under tematrådar :) Nu ligger den under "fotografera husdjur" därför att jag undrade hur jag skulle bära mig åt när jag skulle fota dom, och så la jag bara ut bilderna i samma tråd för att slippa ha en helt omödig tråd som tar plats :)

#1 , bilden var otrolig! Så himlans fin ..
#18 förlåt så mycke jag trode som den andra att man skulle lägga upp inte att du ville ha beröm över dina bvilder liksom
#21 Hon vill inte att man lägger in bilder i hennes tråd
- Mvh Emma
#20. det är lungt! :)