(H) hundbilder

Jag tycker den är väldigt bra men hade gärna sett dom ljusa partierna lite nertonade.
Du har fin kontakt med hunden genom kameran och man kan nästan ana att hunden fick ett spel efter att du tagit bilden och flippade ur med sin leksak! Härligt!
Tycker om att du placerat hunden lite snett i bilden också. Det är vanligt att man ser den här typen av bilder med hunden exakt i mitten vilket ger ett ganska tråkigt intryck!
#2 tack så mycket för det :) ska prova dra ner lite i dom ljusa partierna och se hur det blir. min tanke va att det skulle skapa lite dramatik i bilden med hög kontrast.
har du nån kritik på andra bilden?
mvh Alexandra
Väldigt fina bilder!
Bild 1:
Hunden ser lekfull och glad ut med leksaken i munnen. Den svart vita färgen tycker jag passade bilde väldigt bra!
Bild 2:
Fin bild. Dock skulle jag vilja att hunden tittade in i kameran. Jag tyckte ljuset var lite konstigt?
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
bild 2. var jättefin tycker jag lite tråkigt att det blev skugga i ansiktet bara jag gillar att den tittar åt sidan då känns bilden mer "fri" och att hunden liksom tittar upp mot solen eller nåt! =)
Bild 1. Jag tycker att bilden hade varit fin om du inte redigerat den svart vit , det förstörde liksom hela bilden. 
Bild 2. Jätte fin bakrund och det vart jätte fint med solen. Jätte bra fokus. älskar bilden! Du har en jätte fin hund