Ekorrar
30 st som läst och ingen som tycker någonting?

jag tycker den sista bilden var jättesöt =D lyckad bild
Wow, vad impad jag blir att du lyckats fota ekorrar! Jag har försökt, men de är ju så himla snabba! :)
Jag gillar båda bildernas upplägg och beskärning jättemycket. Den första är en fin porträttbild med vackra färger och den andra har verkligen fångat ett ögonblick - han ser så busig ut! Den enda kritik jag skulle vilja ge är att bilderna kunde haft bättre fokus. Jag antar att du använde någon slags zoom och då blir det lätt så med vissa kameror. Nu vet jag inte vad du har för kamera, men det är en ganska vanlig begränsning. Men bilderna är verkligen jättesnygga och det är svårt att fota ekorrar så känn dig stolt! 
Jag gillar bild2, tråkigt bara att grenen var ivägen. Tycker att dem vita partierna i bild1 drar blicken till sig för mycket, annars också en mycket fin bild.
Här är en ekorre jag fotograferade på promenaden för några veckor sedan.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Det är svårt att fotografera i motljus, men jag tycker att tvåan blev riktigt kul. Sällan man ser foto på ekorrarna med kotte i munnen. Bra fångat, och att det är grenar i vägen är inte så mycket att göra åt med trädlevande djur som motivet.
mvh Martin

#0 o #1: riktigt häftiga bilder. man får verkligen en känsla av att det är en ekorre som springer rundor och inte är stilla någon längre stund. att det är vitt längst uppe på den första bilden tycker inte jag gör så mycket.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan