Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 597 ggr
Melianna
0

London Zoo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Besökte jag i helgen som var.. Rena himmelriket för den djur/Fotointresserde..:)

Här är några bilder från besöket om ngn skulle vilja se fler så finns dom HÄR!

MVH Anna

Melianna
0

Nr2

Melianna
0

Nr3

Puma77
0

Åh vilka underbara bilder du tagit. Var ju bara tvungen att se alla. #0 var ju bara otrolig i färger o allt. Älskar den.

//Pia

neonrosa
0

#0 Vad ÄR det där för djur? O.o

Melianna
0

#3 Tack! Verkligen roligt att du tyckte om dom:D

#4 Det är en Okapi, häftig va?:) Det finns en bild på den i helfigur på länken jag la upp om du inte sett det:)

Mvh Anna

Martin
0

Anna, jag har kollat in fotona - både de du lade ut här och de på länken. Överlag bra foton, djuren fångade på ett bra sätt så att man får lite intresse i bilderna. Inte bara "pang på"-bilder. Jag gillar dem, och som sagt, den där okapin är en häftig skapelse :o)

mvh Martin

Melianna
0

Tack:D och ja visst är den!

Taci
0

Oj, vad snygga bilder! :) Kollade länken, o jag ÄLSKAR verkligen bilden på de två pingvinerna :) Jättefin :)

Melianna
0

Tack, va glad jag blir!:D

Nutiz
0

#0: Herregud, jag trodde det var en häst när jag klickade upp den och blev skiträdd O__O

MikaelaFoto
0

#0 Jättehäftig bild och mkt bra komposition! Färgerna är också jättehärliga, speciellt den gröna bakgrunden.
#1 Mycket fin bild, snyggt med den svarta bakgrunden. Det skulle dock vara ett plus om apan var lite skarpare. Annars bra!

Blondi3
0

Jätte fina bilder ! Var inne o kika på de andra med :) Härliga, gillade Zebran mest *skratt* är lite va ett zebra freak ^^

Melianna
0

Tackar!:D

Rosy
0

jätte snygga bilder :O va andvänder du för kamera?

Noa-Nisse
0

shit va fina bilder och djur.. och den dära Okapi, den ser ju bara för läcker ut.. första gången jag ser en sådan faktiskt! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Essgarde
0

Jättefina bilder Anna! =) Gillar Okapin, häftig varelse

MVH Fredrika

ophelia
0

Vilka underbara bilderSkrattande

AmandaF
0

Vilka grymt bra bilder . Bra färger i bilderna.

Melianna
0

#14 jag har en Nikon D200

Till övriga, ja visst är okapin häftig!! jag blev så förtjust i den själv och stod läääänge och fotade. Den ställde snällt upp sej, stod blickstilla och såg vacker ut..:)
Tack så jättemkt för era snälla kommentarer, jag blir så oerhört glad av att läsa dom!!:D

Mvh Anna