(M) Kor
Var ute och knäppte kort på några av skolans kor veckan innan dom fick komma in för vintern. De har bara legat i en mapp på datorn sedan dess, så det hade varit kul att få höra lite kritik om bilderna.
OBS: Jag är helt självlärd, så jag är fullt medveten om att jag inte har de bästa inställningarna på min kamera. :)
Kamerainställningarna tycker jag inte att man kan klaga på. Bild 2 är riktigt bra, en annorlunda vinkel där kossan verkligen kommer till sin rätt! Bild 1 känns lite för hårt beskuren framme vid nosen, och på bild 3 kunde du gärna ha gått lite närmare och låtit huvudet fylla ut mer av bilden.
Olle
Tack så himla mycket för kritiken, jag tycker själv att bild två är bäst. Anledningen till att jag inte gick närmare kon på bild tre är för att jag hade problem med resten av flocken som ville äta upp kameran eller helt enkelt bara vara i vägen. Men jag ska absolut tänka på det till nästa gång! :)
Bild 2 tycker jag är helt kalas. En riktigt svensk sommar, en äng och betande kreatur. Det annorlunda porträttet gör mycket också, att hela huvudet fyller upp bilden. Kanon!
mvh Martin
Tack så jättemycket! :)