(M) Kanin
Ingen? :(
/ Tilda
Bild 1 Är väldigt för ljus och utbränd tyvärr, annars hade det vart jättebra. Om du möjligtvis kunde mörka ner den?
Bild 2 Vet inte riktigt vad jag tycker om bilden, fint och bra ljus med fina färger men tyvärr har du har kapat öronen, och tycker bilden är ganska sne.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag testade att göra det lite mörkare (hoppas du inte har någonting emot det), bara för att visa vad jag menar :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tack så mycket! Ja, nu förstår jag hur du menar. :)
/ Tilda
Jag tycker att det är fint ljus på bilderna och kaninen är väldigt söt, stör mig lite på gallret i bakrunden, men det är väldigt fina bilder och jag tycker att ljuset liksom la sig bra 
Gallret i bakgrunden stör mycket på båda bilderna.
På bild ett så är bilden för ljus, har du ett bildredigeringsprogram (ex. photoshop) kan du prova att dra ner Nivåerna för att mörka bilden. ev. lägga till en aning mer kontrast.
I övrigt så hade kaninen ett väldigt fint uttryck och såg allert ut.
Bild två gillar jag, fokusen ligger rätt, enligt mig på nosen (nosen eller ögonen, i detta fall spelar det inte ross tycker jag) men den känns lite sne. Trots att beskäringen är tajt så är det ändå passande, hade öronen varit med så skulle det nog inte gett samma intryck.
Jag skulle önska lite mer kontrast och lyster i denna bild dock, den känns ganska matt aom den är nu.
Men ett riktigt sött "huh?!"-uttryck, som kaniner ofta kan ha. De ser sådär dum-söta ut (absolut inget illa menat!) :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning