(M) Katt och ponny
jag tycker jättemkt om bild nr 1 den passar nog bäst i svrt vitt! jag vet inte vad du kan göra bättre på någon utav bilderna faktikt båda var jättefina !!!
#2 Tack så mycket :D
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
bild 1. Tycker jag är riktigt fin, jag brukar störa mig på att dom är svart vita men den passade riktigt bra i det 
bild 2. Är också så sjukt fin, det ända jag inte gillar är texten, att det är så stor. Annars är det en jätte fin ponny/häst
#4 Tack så mycket!
Kan hålla med om att texten kan störa!
Mvh Ida med djuren!
Jag skulle gärna vilja se kattbilden i färg.
Det jag skulle önska med den bilden hade också varit mer ytrymme faktiskt, mer luft ovan och att du fått med hela skuggan till vänster. Att bilden var riktigt placerad i gyllenesnittet. Det hade kunnat bli riktigt intressant :)
Bild två faller mig inte riktigt i smaken, kan dock tyvärr inte riktigt säga varför :/
Något jag ogilar väldigt mycket är texten, den skulle varit lite mindre och haft opaciteten på kanske 30-50% istället :)
Ett tips är att du också skriver med "www." i hemsideadressen, då får du den med centralt under ditt namn så det kan se snyggare ut
Även att du placerar copyright tecknet Efter ditt namn. Detta är dock så klart en smaksak men personligen är det snyggare och mer korrekt med tecknet i slutet :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag gillar den i färg bättre :) Tycker katten i sig gör sig snyggare, möjligtvis skulle du kunna ta och göra Bakgrunden svart/vit men behålla katten i "färg" :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#8 Okej, men det vet jag tyvärr inte hur man gör! ^^
Mvh Ida med djuren!