Min hund, Kiwi
Jag fotograferad Kiwi idag när hon fick springa lös på ängen. Hon var så otroligt glad och nöjd. Vill gärna ha konstruktiv kritik på bilderna.
Bild1.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Tycker att det är riktigt fina bilder, och det är nästan bra för bilden att det inte är vasst strålande solsken. Tycker du har lyckats bra med skärpan på Kiwi på bilderna, och slagit ut bakgruden lagom mycket med skärpedjupet.
En riktigt fin bildserie där Kiwi först ser glad och utvilad ut, tittar ut över möjligheterna att springa. Sedan springer han - och han ser glad ut. Och sist men inte minst, så blir man ju trött av att springa. Var har matte gömt vattenskålen? 
mvh Martin
Vilken söt liten vovve ^^
#1 Fin bild fin skärpa. Men bakgrunden är lite sned.
#2 Härlig actionbild med bra skärpa.
#3 Mysig bild och bra skärpa även här. Men här känns också bakgrunden lite sned eftersom de gröna buskarna i bakgrunden är lite sneda.
Förövrigt, jättefina bilder och bra skärpa :D.

Jättefina bilder:) enda jag stör mej lite på är den sneda horisonten på ettan, kanske hade varit bäst att besära bort den helt? eller iaf räta upp den:) 2an var finast

Jättefina bilder, underbar skärpa på allihopa.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jättebra skärpa och skärpedjup, gillar dina beskärningar, dom passar bilderna helt :) Och vad hon har vuxit lilletjejen ;D
mycket fina bilder. Gillar hur du fått till att Kiwi är på språng, men ändå så har du bra fokus och skärpdjup.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Håller med de ovanstående. På bild nr 1 ser bakgrunden lite irriterande sned ut men hunden tycks iaf säga blä för koppel. I övrigt jättefina bilder alla tre.
Tack för alla kommentarer och all kritik.
Istället för att starta en ny tråd fortsätter jag på denna med nya bilder på Kiwi.
Bild4.
Varma Hälsningar
Putter upp för kommentarer och kritik :)
Varma Hälsningar
Har egentligen ingen kritik. Bilderna var riktigt fina, gillar Bild 6 bäst.

Underbara bilder! Gillade #10 bäst :)
Jag gillar #11 mest, skulle varit bättre utan sele men en bra bild ändå.
Sen var ju #13 väldigt fin också.
gillade bild 3 väldigt mycket.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Och hon bara växer och växer. :) Riktigt fina bilder!
Vilken snygg och kul sele! Var har du köpt den?
http://www.regret-nothing.com
Tackar!
Selen är köpt på Hisingen i Göteborg, kommer inte ihåg vad butiken heter men selen är av märket, Karlie. Jätte bekväm för hunden, dessutom kan man byta ut "it's a girl" märkerna (finns flera olika), dem sättes nämligen på med kardborre.
Varma Hälsningar
#21 Jaha, vad smart att man kan byta ut texen! Vet du om det fanns fler färger?
http://www.regret-nothing.com
jättefin hund!helt underbar verkar den som.
´jag skulle fota inte direkt på hunden utan att hunden är på ena sidan av bilden typ…så man kan se lite mer av landskapet…kanske förklarar jag lite dåligt…men helt fantastiska bilder enligt mej…
#22 Det vet jag faktiskt inte, var aldrig där själv nämligen :)
#23 Tackar.
Varma Hälsningar