Ekorre
Vilken sötnos! Jag tycker det är lite matta färger, plus att det känns som bilden lutar en aning. Men väldigt snyggt fångat!
Jo stubben var snedsågad vilket jag inte tänkte på innan, tack för de ska se om jag kan fixa den. Färgerna har jag redan fixat men det var efter jag lade in denna bild.
//Pia

Den omgjorda bilden blev mycket bättre! Jättefin o härlig bild.
Tackar. Jag fick zooma in fullt på denna 18X så att de matta färgerna har med det o göra, var en del soldis ute med. Men tack o lov för underbara fotoprogram.
//Pia

Är det bara jag som tycker att det ser ut som att ena handen är för stor?
Haha # 6;) ärligt så har jag aldrig varit så himla nära att jag tänkt på hur stora labbar de har;) Men den ser nog större ut för att högertassen e "ihoprullad" annars måste de nog ha lite yta på tassarna för att få det bästa greppet när de klättrar i alla möjliga vinklar.
//Pia

Ekorrar har stora händer med lååånga fingrar i förhållande till sin kropp! Och dessutom kraftiga klor med sylvassa spetsar, allt för bästa klättergrepp!
Har setat och matat ekorrungar med mjökersättning hos en viltvårdare så därför vet jag! Och jag kan lova er att de är gudomlig söta, speciellt när de sommnar på ens mage i solen efter ett skrovmål!!!!
#8 gu så sött
Jag misstänkte att de var en stor förde med stora labbar när de klättrar. Klorna syns mkt bra på in bild jag har. Här är den ju lite förminskad dock.
//Pia

#9 Javisst är det en fördel = )
Tittade lite närmre på din bild och klorna syns lie iaf trots att den är förminskad! Jättefin bild förresten!
är det bar jag som tycker att handen ser missbildad ut??helt konstig är den juh :S
hur som helst helt underbar bild!!
tummen är kanske på andra sidan handen så msn ser inte den helt :)
man inte msn

hehe.. tassen såg faktist lite läskig ut :P visste inte att de hade så stora. jättefin bild!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan