Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 304 ggr
Loviiisa
0

Kolmården 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på Kolmården i början på sommarlovet och visst blev det en del bilder, som jag tänkte dela med mig av. Om ni har någon kritik att ge så är den mer än välkommen, man lever för att lära ^^

bild 01. Djur: Sibirisk Tiger, mycket vackra och ståtliga djur!

Loviiisa
0

bild 02. Djur: Sibirisk Tiger - även djuren är trötta när parken ska stängas.

Loviiisa
0

bild 03.
Djur: Tiger, en lite annorlunda bild som i alla fall jag tycker mycket om. Kan dock inte sätta fingret på varför.

Loviiisa
0

bild 04. Djur: Vithandad Gibbon, primaterna har alltid något kul för sig ^^

Loviiisa
0

bild 05.
Djur: Gorillaungen Enzo. Den sötaste lite varelse jag sett! Är förhållandevis nöjd med bilden kvalitetsmässigt men den är tagen inomhus och djuret befann sig bakom en glasruta.

KarolinaNowak
0

Mina personliga favoriter var bild 01 och bild 05.

bild 01, bra fångat. Gillar tigerns position, vacker blick. Dock för tajt beskuren.

bild 05, gillar hur du lyckats fånga den oskylda blicken. Bra beskuren. Tråkigt med rörelseoskärpan på handen.

Vackra bilder för övrigt!

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Loviiisa
0

Karolina: Tack för kommentaren! Tänkvärt med beskärningen, ska prova lite mer luft i framtiden ^^

KarolinaNowak
0

Varsegod. Gorillaungen var verkligen jätte söt :) Gillade bilden jätte mycket, tummen upp.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Jenka
0

Fina bilder. Gillar speciellt första tigerbilden. :)

Hennum
0

bra bilder. jag gillar den där de går på lina, det är kul. bilden på tigern ovanifrån är oxå bra. jag kommer och tänka på hur så många rovdjur är utrotningshotade och att det inte finns plats för dem. de är på någotvis nedtryckta av människorna och det ser man i den bilden.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan