Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 376 ggr
asakall
0

Nöjd & glad :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har försökt länge nu att få till en bra bild med en flygande insekt, så idag är jag faktiskt nöjd & glad,,,med mitt lilla bi på väg till lupinen, kanske inte en så särskilt märkvärdig bild för alla er superproffs! men, men, här är en liten amatörfotograf som iaf ler,,,just nu!

Blondi3
0

tyckte bilden blev bra :) så sommrig o fin !

Cavello
0

Gillar bilden. Lite dassiga färger men :)

asakall
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite mer färg :-) då,,,

KajsaM
0

Jättefin bild!

Blondi3
0

tjusigt :)

Kompiis
0

proffsbild nästan jue ;) inte för att jag är proffs , men men

Kattapult
0

Det är verkligen svårt att få bra skärpa på insekter som flyger :). Jag har lyckats 3 gånger. Alla på bin xD

asakall
0

Tack alla! för positiv kritik Glad

Hennum
0

tycker den var bäst från början, fint ibland med lite blekare färger. det behöver inte alltid skrika.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

asakall
0

#9  tycker jag också, att ibland kan färgerna vara fina som dom är utan att fixa och trixa för mycket. //Åsa

nattsyrran
0

Gillar första bilden bäst. Kanonfin och bra fångat. En undran…hur länge satt du innan du lyckades fånga den bilden? Tålamod!!

asakall
0

#11 Måste nog säga att just den här gången hade jag bara en hiiimla tur,,,tog ett par bilder och blev såå glad när jag sedan kikade i datorn, såg att skärpan blev nog inte så tokig,,,så tålamod, nä, inte då…men det skulle jag nog behöva mer av! Roligt att ni gillar den Skrattande //Åsa

rulda
0

haha så tufft, har aldrig sett en sån här bild tidigare, det tog en stund innan min hjärna fattade att den var stilla

Martina-b
0

jätte fin bild!!

[Niike]
0

Läcker bild!