Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 346 ggr
KvirrZ
0

Hästbilder- kritik

Skulle gärna vilja ha lite kritik på dessa bilder jag tog förra sommaren på några islandshästar :)
Kommentera helst inte förren alla bilderna är inne :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1

- Mvh Emma

KvirrZ
0

2

- Mvh Emma

KvirrZ
0

3

- Mvh Emma

KvirrZ
0

4

- Mvh Emma

KvirrZ
0

Nu får ni gärna kommentera :D

- Mvh Emma

babsan
0

fina bilder :)

KvirrZ
0

#6 Tack :)

- Mvh Emma

Discard
0

sista bilden är helt underbar, älskar den hästens man :)

KvirrZ
0

#8 han har verkligen världens vackrast man :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

putt :)

- Mvh Emma

Puma77
0

Kanonfina bilder. I mina ögon har alla något speciellt över sig inte bara att en del är tagna ur speciella vinklar utan det finns något mer. Ursöt häst på köpet med;)

//Pia

KvirrZ
0

#11 Tack så mycket :D

- Mvh Emma

Kompiis
0

jätte fina bilder KvirrZ , jag är ingen hästmänniska - men dom här bilderna blev jag verkligen kär i! <3

KvirrZ
0

#13 Vad kul :D

- Mvh Emma

Loviiisa
0

Jag måste börja med att säga att den tredje och fjärde bilden var så otroligt fina! Älskar känslan i båda dem, men den fjärde föll mig aningen mer i smaken. Varför? - Den var bättre beskärd, inte trång men lagom mycket utrymme.

Till huvudbilderna, är själv inte så jätteförtjust i bilder tagna så mycket underifrån. Vinklarna blir lite för skumma. Dock har du verkligen fått med utstrålningen i hästarna och himlen är ju jättefin som bakgrund. Den första kunde nog beskäras lite på den tomma ytan till höger. Men det också; en smaksak.

För övrigt väldigt fina bilder ^^

KvirrZ
0

#15 Tack så mycket för kritiken :)

- Mvh Emma

Hennum
0

häftiga bilder. det är kul att ta med grodperspektiv på hästar. den sista bilden tycker jag hade kunnat ha mer luft vid huvudet istället för bakom hästen. men alla bilderna har otrolig utstrålning. vackra hästar.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

KvirrZ
0

Inga bilder är beskurna.. bara så ni vet ^^

- Mvh Emma

[Niike]
0

Tycker bild 1 och 2 såg lite tomma ut, men det var ändå häftigt med så blå bakgrund! Bild 3 var underbar med otroligt vacker bakgrund, och 4:an var också väldigt fin.