Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 2572 ggr
AmandaChristina
0

(M) Griskulting

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på min gamla praktik idag och fotade några små grisar, säg gärna vad ni tycker Glad

AmandaChristina
1

En suggsi Kyss

[Marro98]
0

Haha va sööt! Ser ut som om den ler! Skrattande

AmandaChristina
0

#2 Hihi ja, hon var superglad hela tiden, sprang runt och bufflade! Sen satte hon sig ner och tittade på mig med värsta smilet Glad

[Marro98]
0

#3Skrattande

Hahah

[Timantis]
0

härligt att se att det finns lyckliga grisar.

den första är underbar.

AmandaChristina
0

#5 Ja grisrna har det så bra där jag var så de kan inte vara annat än lyckliga Glad Tack så mycket Glad

Alibi
0

På båda bilderna har du klippt av grisarnar klövar/ben. Hade också gärna sett ett större bländardjup(högre f-nummer). Färger och så tycker jag är bra. 

Kultingen är ju bara för söt!

I'm gonna let my little light shine

Jessicahagstrom94
0

fina färger och söta grisar :D

upplever första bilden som lite sne och du har kapat benen på grisen.

den andra bilden är helt underbar förutom att du även där kapade benen :) ser ut som om den ler!

AmandaChristina
0

#7 Tackar för kritiken! Hade mitt 50 mm så de var svårt att få med hela grisarna Flört De är väldigt nyfikna och hoppar gärna på en och smakar. Valde att köra med f/1,4 eftersom det var väldigt dåligt ljus och ville inte dra upp ISO:t mer än nödvändigt Glad Ja visst är de ritkigt söta Skrattande

#8 Tack, hade riktigt mycket problem med färgerna. Fick sitta som en tok i ViweNX2 och fixa så att de blev bra. Tyvärr blev den sne eftersom jag ramlade till, haha! Typiskt min otur, sen är jag lite kär i snea bilder men de är väl bara tillfälligt Flört Visst är suggan riktigt charmig, lycklig flicka Flört

Bifogar samma bild som #0 men jag har rätat upp den lite, bättre eller sämre?