(M) Regnvåt råget
Tycker det är en kalasbild som vanligt från dig. Det enda jag tänker på är att få liite mer luft nedtill. Kanske göra något åt det vta lövet(äpplet kanske?) precis vid klöven(?)
Vissa kanske tycker att djuret smålter in för mycket i bakgrunden men jag tycker det blir kalas eftersom man får se dem i deras naturliga miljö, de blir lite osynliga som du sägen men det är kanske lite det som gör bilden?
Mycket bra i alla fall. 
I'm gonna let my little light shine
Tack för dina kommentarer! Det är roligt att fotografera rådjuren i olika ljus och väder, och här i regnet ville jag visa just hur väl geten smälter in i bakgrunden. Att jag har beskurit bilden som jag har gjort nertill beror på att jag inte ville att för mycket av de hackade äpplena skulle komma med. Jag klonar inte gärna bort detaljer i mina bilder, utan vill vara ärlig och visa verkligheten som den ser ut. Lite av äpplena får synas, för avsikten med beskärningen var inte att dölja att bilden är tagen på en matplats.
Olle
Javisst det var du helt rätt i. Är det en matplats man fotat dem på så visst ska man visa det. Dock tänkte jag mer på att det är en lite överexponerad fläck som gärna drar åt sig blicken. Men som sagt, inte ta bort något onödigt. :)
I'm gonna let my little light shine