Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etiketttävlingar
Läst 488 ggr
Martin
5

Månadens bild 2013

Precis som under förra året kommer vi i år att ha tävlingen "Månadens bild", med en liten ändring (se nedan).

Vill man vara med där så postar man en bild i någon av kritiktrådarna (L, M, H). Mer behöver man inte göra.

Sajtvärden eller någon av medarbetarna på Djurfoto.Ifokus.se går sedan igenom alla de bilderna och väljer sin favorit och motiverar det - "priset" blir att man uppmärksammas med bilden på förstasidan.

Nytt för i år:

Förra året när vi drog igång tävlingen kopierade vi upplägget rakt av en annan sajt utan att fundera så mycket. Nu ändrar vi tiden som gäller - det är bilder postade under hela månaden i någon av kritiktrådarna som är med och tävlar och vårt mål är att under dag 1-5 månaden efter presentera vinnaren (det kan bli ganska många bilder att gå igenom). Vi vill såklart uppmana till aktivitet och kan man inte delta hela månaden (som det var under 2012) så kanske man låter bli att posta sin bild i slutet av månaden och det motverkar hela idén.

Så tävlingstiden för respektive månad är alltså från 1:e till siste.

Med hopp om många bra bilder i kritikertrådarna så ser vi fram emot 2013.

mvh /Gänget bakom Djurfoto.Ifokus

mvh Martin

OlleA
1

Jättebra att man slipper "mellanperioderna" i slutet av månaden! Skrattande

Olle

Martin
0

Ja, jag vet faktiskt inte hur vi tänkte (eller rättare sagt; Varför vi inte tänkte) :o)

Men nu är det åtgärdat! :o)

mvh Martin

OlleA
0

Blir det någon Månadens bild för december?

Olle

Mari
0

#3 Ja det blir det Olle, jag som ska göra den men har tyvärr haft lite haveri här hemma då min kanin käkat sönder internetsladden.. Kollar internet via mobilen så det tar en stund till innan december kommer upp

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se