Gräsand
Fotograferade en gräsand häromdagen, en social sådan. Den kom simandes fram, väntade förmodligen på en bit bröd. Tog en bild när den tröttnade och simmade i väg till sina andvänner. Vill gärna få konstruktiv kritik.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
#0: Jätte härlig bild, med bra skärpa. Du har även fått fram en spegelbild på anden som jag tycker om. Kan själv inte se något speciellt negativt i bilden. Så om jag ska bedömma bilden i helhet så blir det: En väldigt lyckad bild!
Mvh Emelie 

Att du Alltid ska lyckas Karolina! Avundsjuk, ohja! Jättefin bild verkilgen
MVH Fredrika
Bra fångat Karolina, gillar verkligen bilden. Men du har nog drabbats av lite samma problem som jag brukar ha när jag fotograferar i lokala ankdammen.
Den är igengrodd med slamm och alger, och foton med det dominerande i grönt tycker jag är väldigt svårt att få rätt exponerade. Jag tycker gräsandshonan känns aningen blek, och det beror nog på allt det gröna omkring.
Men annars mycket vackert med spegling och allt, och speglingar är minsann inte heller det enklaste att lyckas med!
mvh Martin

Vilken härlig bild.Enormt fina färger och skärpa i bilden!
Jättevacker bild!
- Mvh Emma
Superbra bild :)
Säger som #1 och tillägger att jag tycker den känns aningen sned. Men lyckad bild!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling