(H) Katt
Drog fram ljustältet och skulle fotografera rök, dock var katten snabb och gick in och lade sig. Förstår inte hur en katt frivilligt går och sätter sig i en låda, knäppis.
Det är skitsvårt att få bra ljus och färger i och med att jag fortfarande inte har fixat några riktiga lampor, och de lampor jag använder är olika starka och har olika färger.
Försökte få en så bra vitbalans som möjligt, men det gick verkligen inte bra och väldigt svårt att få det bra i photoshop sen.
Så jag är väl medveten om att färgerna är lite halvt sådär, lite gult.
Men vill gärna ha kritik, på allt annat förutom färgerna - om inte annat något tips på hur jag kan fixa dem på ett bra sätt, när jag väl fotograferar då.
Vet även också att jag har klippt hennes toffs på örat, im soooo sorry 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Kan bara säga att det är en fruktansvärt gullig bild på din katt :) ursäkta min tråkiga kommentar men jag tycker bilden är så bra att jag inte har nån kritik. :)
tackar!
Jag blev rätt överraskad hur söt hon faktiskt är, då hon alltid ser ut som om att hon håller på att dö när man fotograferar henne. Blundar och har världens konstigaste blick, 
Medarbetare på Djurfoto
#2 Måste bara; hur ser du att hon har en konstig blick om hon blundar ;)
Jag gillar bilden. Älskar detaljerna som man kan se på nosen! Har svårt att bestämma mig om vad jag tycker om beskärningen, hade gärna sett en variant där även morrhåren på höger sida (i bilden) va med lite mer. Men är inte säker på om det skulle bättra eller försämra bilden. Jättefin!
Jag gillar bilden :)
Att en katt går in i en låda är inget konstigt alls, det är alla katters bästa leksak/gömställe!
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Fast då när hon har öppna ögon, såklart 
Tack för kritiken, kanske att det hade blivit bättre, eller sämre.
Tack!
jo, sant. Fast har aldrig haft vuxna katter som velat gå in i ljustältet, de bara springer därifrån.
Tillexempel den här bilden, hon är sååå ful haha.
Medarbetare på Djurfoto
#5, Hon är ju jättefin!