hund vid stranden
för några dagar sen var vi vid havet med hunden. det var för kallt och ruggigt för att vi skulle vilja bada men hunden hoppade glatt i.
det var inte särskilt soligt så ljuset är lite tråkigt. och kameran är bara på 3.2 megapixlar… så bildkvaliten är nog inte så bra.
men jag vill hemskt gärna ha kritik.
kommer fler bilder nedan.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

någon zoom har den inte heller…
det var den sista.

hund som ÄLSKAR vattnet =D så sött, önskar min hund gjorde det…

hehe. vi kastar ut pinnen i vattnet och hon hämtar den vart den än hamnar :P fast hade hon hatat vatten så hade hon nog struntat i det.
jag vill gärna ha kommentarer på bildkompositionen. brukar försöka tänka på det när jag tar bilderna men jag är inte så bra på det. vad kan jag göra bättre?
Haha sån hund har jag oxå, det spelar nog ingen roll om man så kastar pinnen utför ett stup, han ska ha den ;)
ska försöka mig på att kommentera då.
Tycker att det är lite synd att hunden är lite långt bort, men det är ju inte så lätt om man inte har zoom. Tycker första bilden är härlig där man ser hur det mörka stora havet omsluter hunden som är som en liten prick i mitten ^^ den sista gav oxå den känslan, häftig bild, mitt i språnget xD
PÅ #2 vet jag inte riktigt, gillar havet i bakrunden, mn det skulle kanske bli lite bättre om du vred dig så vattnet blev rakt bakom (då skulle inte det där gröna i bakrunden komma med heller) Skulle kankse vilja se stranden rak, men det är ju lätt att säga efteråt, ja vet ju inte hur det såg ut xD
#1 var fin, men kankse fotad lite mycket uppifrån ;) men det är svårt att fota vid vatten tycker jag, för rätt som det är så får man en våg över sig om man sitter vid kanten x'P