Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 367 ggr
Jessicahagstrom94
0

(M) Katt utomhus.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 
Skulle vilja ha kritik på tre bilder på Lukas.

På alla bilder vet jag en sak som stör mig, men jag vill veta vad ni tycker om bilderna och om det är någon mer än jag som tänker på det, innan jag säger vad det är på varje bild.

Så ja, vill ni vara snälla och ge kritik? SkrattandeOskyldig

Jessicahagstrom94
1

Vilken gillar ni bäst av denna..

Jessicahagstrom94
0

Och denna? Nästan likadana men jag kan inte bestämma mig.

Hallonsmurfen
0

Fina bilder!

Jag gillar den andra bäst, jag vet inte riktigt varför Flört

Tycker att kattens färg skär sig mot snön på ett så fint sätt, eller vad man ska säga Skrattande

Det enda jag tycker är synd är selen, det blåa syns inte så mycket, men pälsen är ju intryckt, typ.

Tycker det är jättefint att snön glittrar i första bilden.

Jättefint ljus också!

Det var väl allt jag hade att säga :D

Medarbetare på Pokémon iFokus

Jessicahagstrom94
0

#3, tack så mycket!

det där med pälsen är exakt vad jag också tänkte på, speciellt dom två sista bilderna. min bror sa "vad är det för puckel han har på ryggen?" när han fick se dom bilderna. ;)

ser ut som om selen sitter jättehårt men den satt faktiskt löst till och med Förvånad eländiga päls!

Frida B
0

Fina biler, gillar trean bäst. Katten har en slags drömmande blick, ljuset ligger rätt och bakgrunden är hyfsat ren. Söt katt.

Det kunde gjort bättre var att inte kapa kattens öra i första bilden, annars hittar jag ingenting :) Förutom kanske selen och halsbandet (?)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jessicahagstrom94
0

#5 tack så mycket!

Jag vet, åh vad jag hatar att jag råkade kapa öronen på den bilden för annars gillar jag den otroligt mycket. Selet är det ju inte så mycket att göra åt eftersom den måste sitta på, tyvärr :/