(M) Inramad Dovskovel
Jag sitter och redigerar lite bilder från detta album och jag fastnade helt för den här bilden, trots alla brister.
Händelsen på den här bilden är att min sambo tar några steg närmare den fina hjorten för att fånga in vår jakthund som ståndade hjorten. När man tittar på bilden ser det nästan ut som att min sambo ska fånga hjorten.
Kom gärna med kritik, hade velat haft ett bättre fokus på hjorten. Kanske skulle ha beskurit den lite men samtidigt är jag nöjd med inramningen.
Driver bloggen www.carolinesfotografier.blogg.se
Har kikat på din blogg och du tar helt fantastiska jakt och hundbilder! :) Ang bilden i inlägget tycker jag att det är snyggt med inramningen och ljuset är fantastiskt, men också att bilden kanske ser lite suddig ut? Kan vara mina ögon som luras ;) Hur som helst en vacker bild! :)
----------------------
• Marielle Foto
#1 Tusen tack för de fina orden
Dina ögon luras inte utan den är lite suddig, fick bara fokus på huvudet på hjorten. Fotograferade med min nya kamera så det tar lite tid att lära sig!
Hur fick du hjorten(?) att stanna kvar även om hunden ligger där??
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
#4 Hunden Aya brukar stöta fram hundarna men den här gången ställde hon den och varje gång den flyttade sig var hon med och stoppade den!