Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 513 ggr
Kattapult
0

(H) Kritik - Humla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna lilla krabaten fick jag foto på igår :).

18-55mm objektiv.

Vad tycker ni? Hård kritik :D

emmiih
0

#= suddig bakrund och dålig färg , störande insekt på bland .  skulle vart fint med klarare bild . annars är bilden jättefin i övrigt

Discard
0

#1 håller inte med, jag tycker att bilden är väldigt fin, och bakgrunden ska naturligtvis vara suddig. Färgerna tycker jag är bra, kanske skulle amn lägga på lite mer mättnad, men det är inte nödvändigt, den lilla insekten i hörnet stör och skulle kunna klonas bort :)

Ronja06
0

#2: Håller med! Toppen bild. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Mysterious
0

Jaa jättefin bild! :)
såklart ska bkg vara suddig!då får man bra fokus på humlan :) och insekten i hörnet stör som #2 sa.Jättefin bild,tummen upp!

Martina-b
0

Jätte fin bild gillar allt med den  bakrunden ska ju vara suddig så man lägger fokus på själva humlan insekten i hörnet är ganska störande men den kan man ju lätt klona bort jätte fin proffs tecken till dig :D

AmandaF
0

Jättefin bild tycker jag . Bakgrunden tycker jag naturligtvis ska vara suddig. Man vill ju ha fokus på just blomman o humlan.Skulle önska lite starkare färger . Men annars är det en fantastiskt fin bild:)

S-Larsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden tog jag också med 18-55mm objektiv (jätte nöjd) va tycker ni andra. Komentara!

[tiiia]
0

bilden är jätte fin :) håller inte med inlägg 1