(H) Katt i hemma-studeo
Hej!
Jag har lyckats lurat in min lilla galna katt in i huset och till min lilla hemma-studeo, jag har självklart inte tvingat in honnom och ytte-dörren var öppen och han kunde springa ut när han ville….. Men med godis så kunde jag få kvar honnom😃Jag hhar fått lite hjälp av MJAOOO (här på ifokus) med redigeringen😉
så söt katt jätte jäte fin bild och din hund är så söt när hon ser arg ut
fin bild, och bra fokus! Häftigt med den svarta bakgrunden och att katten är rätt skuggad ger en speciell mystik i bilden.. Dock skulle det gärna finnas lite mer luft över öronen då du nästan kapat dom ser det ut som, och skulle kännas ännu bättre om katten tittade in i kameran. Vet iof hur svårt det är att få en katt att titta in i en kamera, men du ville ha hård kritik ;) Tycker även att ljuset är väldigt hårt, skulle vilja ha det lite mjukare. Även synd att det vita vid nosen är utfrätt, det kan jag störa mig lite på
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Det är något jag stör mig på, kan vara den utfrätta nosen eller något med färgen, men jag kan inte sätta fingret på vad det är än, haha :o jag tycker placeringen av katten är bra och blicken är fin, hade nog också tyckt mer om bilden om katten hade kollat in i kameran.