Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 393 ggr
Prizma_o_Kristall
0

Kritik önskas:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Detta är en ganska nyfotad bild, den är väldigt fin tkr jag:) (Det kan jag säga eftersom att det inte är jag själv utan min pappa som fotade den;)

Det är familjens hund Frankie på bilden, en sheltiehane på 1 år :)

Men vill ha kritik på den, vad man kan tänka på när det gäller vinklar och så vidare:)

Kramar//Carro

Ronja06
0

Som jag sagt en del gånger. Frankie är lika fin som vanligt! Skrattande Jätte fin bild.

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#1 Tack:) Pussa nosen på Ronja från mig:)

LinneaChristina
0

Tycker man kan försöka komma ner lite mer på hundens nivå, så att det blir framifrån och inte uppifrån. Annars var det en jättefin bild tycker jag! Ursöt vovve!

//Linnea

Välkommen att titta in på min blogg!

Mysterious
0

jättesöt!!

Dobben
0

Jag brukar tycka att det ser bättre ut om man går ner på hundens nivå, men den här tycker jag är jättefin endå, gissar att det skulle bli lite rörig bakrund om man tog kortet direkt framifrån (?) x) Jättesöt hund och jättefin bild!

sezierra
0

Fin bild :)

FeliciaS
0

Jag tycker att skärpan och ljuset är bra. Dock är det klassiska misstaget gjort, att ta bilden från sin egen nivå och inte böja sig ner och komma i höjd med djuret. Då hade bilden blivit bättre ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Prizma_o_Kristall
0

Tack för alla era svar! Och tack för fina kommentarer om Frankie:)

#5 Jepp, det skulle bli väldigt rörig bakgrund om man tog den rakt framifrån, eftersom det är en vedhög precis bakom Frankie, vilket syns på skuggan att det är något där:) Jag har tänkt att gå ut nu och fota lite på Frankie, och då prova lite olika vinklar:)

Kramar/Carro