Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 384 ggr
Mida
0

(M) Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då det idag var så fint vårväder där jag bor passade jag på att ta med min lilla inne-kanin Milo ut en sväng. Jag blev så otroligt nöjd med den här bilden och skulle gärna höra lite kritik, både bra och dålig. :)

Jag är en nybörjarfotograf eller vad man kan kalla det, jag fotar när jag känner för det och det är inget som är stenseriöst, mera som en kul hobby men jag vill ändå ha lite medel-kritik då jag vill veta vad som kan förbättras :)

Lurvas11
0

Fin bild! 

Skulle man vara petig skulle jag vilja att du gick lite mer till vänster, så att man får kaninen lite mer framifrån. Kopplet och sladden (?) vid blommorna är också lite störande. 

Annars är väldigt fin bild tycker jag! :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Mida
1

Tack! :) Ja jag tog av honom kopplet efter en stund då han klarar av att  hoppas runt utan det men jag ville ha lite koll då det är första gången i vinter vi gick ut. Det är ingen sladd utan ett handtag typ till en blomkruka mamma har stående bredvid trappen ^^

Uppskattad kritik! :)

[morotochcesse]
0

så jäääääääte söt kanin

Mida
0

#3 Visst är han :D Min lilla pussgurka <3 ^^

[morotochcesse]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en bild på min Cesse så får du se vad du tycker om honom 

han är lika gudomligt söt som min Cesse du ska vara nöjd med en sådan söt kanin

Mida
0

#5 Han var väldigt fin! :)

Ja min lilla Milo är mitt lilla allt, bortskämd som få är han också ;)

Jessicahagstrom94
0

Jag tycker om bilden, TS. :) fint ljus, skärpan är bra och jag tycker faktiskt inte att bakgrunden stör något, däremot hade jag kanske velat se att kaninen kollar mer åt ditt håll så man får se mer av det gulliga ansiktet.😍

Men absolut en kanonbild!

resuupeekkaa
0

Kaniner är verkligen inte de lättaste djuren att fota :)

tycker det är synd att ena frambenet inte syns. och sen såklart selen, men är det inte säkert att ha kaninen lös där vars du fotat är ju det ett måste

Mida
0

#7 Tack! Ja jag håller med dig om att det hade varit kanon om han kollat åt mitt håll, dock så fanns det visst roligare saker att titta på ;)

#8 Nej det är sant. x) Att frambenet inte syns hade jag faktiskt inte tänkt på men nu när du nämner det kan jag nog inte annat än hålla med.  Nästa gång kan jag antagligen vara utan sele redan från början av våran "utevistelse", nu när han har lite mera koll på läget, får se om jag får några bra chanser då :)