misslyckad igentligen?
vill igentligen inte riktigt ha kritik så la den på almänt, vill mer veta vad ni tycker om bilden, för jag vet inte riktigt själv, borde va varit en rätt misslyckad kort igentligen men det finns något i den som får en att vilja titta på den någon som håller med mig? vad tycker ni? misslyckad?
Tycker faktist att bilden är ganska intressant. Vinkeln och fokuset gör att bilden blir intressant att titta på. Misslyckad tycker jag absolut inte att bilden är men det är ingen proffsbild heller. Men det är också djupet i bilden som gör att den bilr intressant att titta på. :)
Hälsningar Lurvas11
tycker också det finns något interessant om bilden att shiro (den ljusa gerbilen) är med ryggen mot kameran men det är han som är i focus och kiro (den mörka) bakom fast det är hans ansikte vi ser m.m. gör den licksom rolig och intreressant på något sett :P hittade denna bland bilderna jag tog för nån da sen roligt att man hittar sådna bilder ^^
Då du frågar så väljer jag att svara ärligt. Tycker tyvärr inte att bilden visar något alls. Detta är en bild som jag själv skulle raderat vid fototillfället. Men om andra samt du själv finner den attraktiv så är ju det bra.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag tycker att den känns spännande, men inte jättebra…. Tycker lite både och!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
I vissa bilder kan man vinna på ett något i förgrunden eller något i bakgrunden är oskarpt, medan annat är skarpt. Jag kan förstå hur du tänker när du tycker att det finns något i den här bilden. Jag hade nog tyckt det om man sett den främre från sidan och haft ett skarpt profilfoto på hans/hennes ansikte och den andra oskarp som nu.
Men som fotot är nu, så hade jag inte sparat det utan gjort ett nytt försök istället.
mvh Martin