Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 1172 ggr
WhiteBunnyWithBlueEyes
8

(H) Hamster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min första hamster Amigo

Wellcraft
2

har tyvärr ingen kritik att ge, men måste bara säga att bilden är jättefin!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Tack! :)

Martin
1

Jag hade velat ha skärpan på hamsterns öga, nu har jag lite svårt att hitta skärpan men den verkar sitta på väggen bakom istället tycker jag. Bilden lutar lite också och det är väl inte fel egentligen men jag tycker inte att det passar denna bilden. Alla bilder måste inte vara helt korrekta med raka linjer osv, men i denna ser jag inte vitsen med att inte ha det rakt utan att ha det lutat som det är.

Det välvda glaset ger väggen en liten förstoringseffekt som gör att jag fastnar lite där, blicken dras dit dels för förstoringen men också för att det är mer färg och ljus där. Jag hade nog velat ha mer fokus (inte bara skärpa alltså, utan uppmärksamhet) mot hamstern.

mvh Martin

Marrieh
0

Håller med #3 ang skärpa, ljus och upprätning, men annars tycker jag att det var ett jättehäftigt koncept. Får du bara ordning på ovanstående så kommer det bli en kanonbild!

----------------------
Marielle Foto

pluntan
1

Måste bara kommentera och säga att jag älskar bilden. Visst såg jag den vackra väggen i glaset först som ovanstående redan sagt, och sen konturen på hamster, sen när jag insåg vad han satt i då log jag stort!

Bilden gav en hel del att titta och fundera över, trots bildens enkelhet (hoppas du tar sista ordet som komplimang, för det är menat så)!
Snyggt!

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Okej, tack för kritiken ! :)

[morotochcesse]
0

så söt

Hallonsmurfen
0

Det är bara för gulligt!

Det är en nästan perfekt bild!

Det är den ända "kritik" som jag kan ge! :D