Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 1477 ggr
mauolin
3

Guldkorn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Tänkte göra ett inlägg där man kan lägga ut sina bästa bilder! Man får gärna skriva någonting om bilden också, varför man gillar den eller något roligt som hände i samband med den🙂

Jessicahagstrom94
4

Den här bilden älskar jag på Hans, dels för att den är så vacker trots att det först var en "failbild" i kameran, såg jättemörk ut och allting, men efter att ha gjort den ljusare blev den så här… :) Hans är tyvärr död sedan november 2012.. det gör bilden ännu mer speciell.

Jessicahagstrom94
1

En annan bild jag gillar är den här på en av våra katter, Smille, och kaninen Oliver. :) tycker det är en fin bild eftersom det är en katt och en kanin som käkar gräs tillsammans.

*hur många bilder får man visa? haha*

fluffis
3

En av mina egna favoritbilder är denna. Jag tycker om att jag har lyckats fånga tungan och att färgerna smälter ihop fint.

valorous.kid
0

jag gillar den här mest, dels för att jag gillar deras "pose" dels för att den togs typ en sekund innan en annan späckhuggare vände sig om. lyfte fenan, och smällde ner den i vattnet så att det SPRUTADE vatten på mig och min kamera 😂😂

fast den överlevde som tur var, jag vart typ skräckslagen 🤪

texasmamma
1

Min absoluta favorit, vargarna på Järvzoo. Har den på canvas och på mitt access-kort

Peak303
1

Jag har otroligt många bilder som ligger på topp så har svårt att välja ut en. Men denna bild tycker jag är speciell. Kaninen på bilden hette Torrox och var en unge efter min ena kelkanin jag har här hemma. Tråkigt nog lever inte Torrox idag. :/

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

mauolin
0

#2 hur många du vill! :)

mauolin
0

#2 #3 #4 #5 #6 Jättefina bilder allihopa 🙂