Kanin

Är det Malin's kanin? Åh vad hon är söt! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jäpp det är det! :D Haha blev lite snurrig där ett tag för jag heter också Malin xD Men ja det är malinroths kanin. :)
Hon är supersöt och duktig på att posera! Inte som min Hubert som sällan vill se snygg ut ^^
sikken liten snygging! ;) Motivet är det då inge fel på annars kan jag inte uttrycka mig så mkt :P Bajsen hade du förståss kunnat plocka bort 
#4 Jo men du vet, in the heat of the moment så har man inte tid med såna petitesser ;) För övrigt var det ju en ovanligt fin bajsplutt. :P
vad e h'n för ras?
#6 Ingen aning.. men hon är iaf väldigt liten så nån dvärgras. :)
Jättesnygg ;)
Lilo säger tack
Ingen som har någon kritik?
Första bilden på Hubert gillade jag bäst, den är bara så festlig :) Jättesöta är dom, både din kompis kanin och Hubert :)
Bifogar en bild på min förra kanin (som tyvärr dog i januari :/), en dvärgvädur vid namn Rabba. Bilden är tagen när han var en unge :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Tack så mycket :D Jättesöt din kanin! Tråkigt när man förlorar sin kompis. :(
guud va gullig hubert vah! (:
Så söta :D
- Mvh Emma
#1 Vart är kanin köpt? :)

Vilka sötnosar till kaniner:)
Kanongulliga kaniner. E lite svag för dem. Har haft två dvärgkaniner under min uppväxt (var dock ett tag sen)
//Pia

Så söta! Kaniner är ju för underbara. Min systers förra kanin hette också Hubert förresten :P Tyvärr fick dom göra sig av med honom då dom fått barn. När lilla Ella börjar krypa kan hon inte röra sig överallt i huset då Hubert bodde i köket. Så för hans bästa fick han flytta till en annan familj.
#19 På djurmagazinet i Umeå
#22 Första gången jag hör talas om en annan kanin som heter Hubert :)