Mars: Vild - Vinnaren
Med 14st godkända röster fick vi fram en solklar vinnare - Stort grattis till Marrieh. Dessutom blev alla 5 bidrag som fick era röster placerade på prispallen med dubbla placeringar på andra och tredjeplatsen.
Med några av följande nomineringar kammade bild nr 5 hem första platsen i Januaris deltävling med temat NÄRHET:
En riktigt härlig bild. Fint ljus, och bilden tycker jag stämmer in bäst på temat.
Då jag tycker att den har väldigt snyggt ljus och passar otroligt bra in i temat överlag!
_Hela bilden säger frihet. Den är behaglig att titta på och jag gillar rådjurens pose. Trevligt ljus och känsla i bilden.
_

Vinnande bidraget. Grattis Marrieh till förstaplatsen!
Vinnande bidraget fick 8 röster av totalt 14st godkända röster
Andrapristagarna blev Jessicahagstrom94 och MelvinMimmiLufsen med 2 röster vardera
Tredjepristagarna blev OlleA och CarolinePettersson med 1 röst vardera
Såhär ser ställningen ut efter årets tredje omgång:
Änglakatten = 10p
Marrieh = 8p
Nadila = 5p
OlleA =4p
MelvinMimmiLufsen = 4p
lilla jag = 3p
texasmamma = 3p
Jessicahagstrom94 = 3p
kodex = 3p
Sackum = 1p
Cerrolyn = 1p
Teja-Bea = 1p
CarolinePettersson = 1p
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Grattis! Men bilden kanske bör förminskas lite? :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#1 Är det så att man ser bilden för stort inne i artikeln? Tycker mig ha läst på support att det är något som är tokigt med vissa webbläsare, jag har chrome och där ser bilden ut så som jag önskar :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#2 Jag har firefox och det har aldrig varit så förut. Men man ser vilken bild det är i alla fall! ;) ^^
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Tack så mycket för vinsten! Men jag tror bestämt att jag var bidrag 4 och att jag tävlade i marstävlingen med temat vilt, och jag tror att jag hade 3 poäng redan innan den här tävlingen ;)
----------------------
• Marielle Foto
#4 Bra att du har ögonen öppna, rättar till poängmissen nu direkt ☺️
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Grattis Marrieh! En riktigt fin bild tycker jag.
Olle
Så vart tog mina röster vägen??
#7 De två röster ditt bidrag fick godkändes ej då den ena ej var beskrivande utan beskrev marsvinet (marsvinen) på bilden och den andra endast skrev att rösten lades på bidrag 8.
För att rösterna ska räknas så måste man beskriva varför man valde just den bilden.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#6 - Tack OlleA! :)
----------------------
• Marielle Foto