En vacker svan
Fotograferade en svan när jag promenerade i Slottskogen (Göteborg), tycker dessa varelser är så otroligt vackra, helt fantastiska. En självklarhet för mig att försöka fånga dess skönhet på bild. Vill gärna höra vad ni tycker om bilderna. Konstruktiv kritik, tack.
Första bilden. 1/200 sek - F/5.6, ISO 200
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Jätteläckra
//Pia
sagolika
Min lilla åsikt;
bild 1; Älskar hur svanen reflekteras i vattnet, och hur ren bilden är. Dock känns det nästan som om bilden är lite tom.
bild 2; Min favorit, känns som om svanen har mer uttryck och en lika fantastisk spegelbild igen. Dessutom älskar jag beskärningen och kan inte uppfatta någon enda tendes till tomhet, som jag kände i den första.
Kort och gott; Två helt fantastiska bilder!
Tack så jätte mycket.
Varma Hälsningar
Jättevackra bilder!
- Mvh Emma
Kan inte annat än att hålla med #4. Det var väldigt fina bilder båda två, men #0 var så vanlig på något vis och därför stack #1 ut lite mer. Jag tycker det är jätte fint hur den vita svanen reflekteras i det mörka vattnet.
http://www.regret-nothing.com
Gillar speglingarna, de är svåra att få till. Gillar första bilden bättre än andra, känns "renare" på något sätt, men det är nog mest för att svanen är ganska kompakt i andra versionen.
mvh Martin
Tackar :)
Varma Hälsningar
Jätte fina bilder ! (:
Har du gjort bakgrunden svart/mörkare ?

otroligt vackra Karolina! Älskar speglingen i det mörka vattnet, riktigt fint!
MVH Fredrika
#10 Nej, jag har inte gjort någonting. Utan vattnet var väldigt mörkt när jag fotade, dessutom var det mulet ute.
#11 Tack :)
Varma Hälsningar
Superfina! Otroligt vacker knölsvan!

Kanonfina, rena bilder. Speglingen är fantastisk. :)

Jätte vackra bilder!
#12 , Okej ! Väldigt fint var det iaf (:
Har inget mer att säga än att bilderna är fantastiskt fina :) Skriv ut i A3 vetja :)
/ Matilda Andersson - www.mphotograph.2u.se
Fina bilder på detta vackra djur :-)
jag älskar slottskogens svanar…när jag var där och matade änder kom det fram 2 stycken såna där gråa gäss och jag matade dom med handen…du kanske sett dom??

Jättevackra bilder, det svarta vattnet var så snyggt!:D

Finfina bilder!
Jätteläcker
Gillar bilderna jätte mycket! :) Blev snyggt när vattnet såg så svart ut ;)
Otroligt vackra bilder! Och de ser nästan ut som de är målade tycker jag :) Jättefint!
Gud vilka vackra bilder! :) Snyggt med vit svan mot nästan svart vatten.

Super läkra bilder :)