Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 515 ggr
Melianna
0

Jag kom in!!

På både digital bildbehandling och digital fotografering till hösten, jippie!!:D

KarolinaNowak
0

Vad kul, grattis :)

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

sumpen
0

Grattis! =D

Essgarde
0

Grattis!

Martin
0

Den som Moderskeppet arrangerar? Jag kommer med största sannolikhet inte in pga deras "lilla miss". Gråter

Hoppas dock det löser sig.

mvh Martin

Melianna
0

Jo det är den kursen.. Vadå för "lilla miss" det har jag inte hört ngt om?

AmandaF
0

Grattis!

Martin
0

#5 De gick ut med att alla ca 900 sökande skulle få plats. Det de inte hade riktig koll på, är hur man kan söka. Man hade missat ca 400 andrahandssökanden… och man kan ju antas till mer än en kurs…

Så alla med gamla betyg (läs: bl.a. undertecknad) hamnade på en reservlista.

Idag kom dock nytt mail, de som fått besked först (som du tror jag) börjar som tidigare sagts. Övriga (som skickat in i tid) och som stått som reserver nu efter den lilla missen, får börja en månad senare.

Så nu hoppas jag bara att jag fick in papprena i tid, vet att jag var sen ute eftersom att jag letade efter ett gammalt gymnasiebetyg som jag inte hade orginalet på.

mvh Martin

Melianna
0

Okej.. ja jag blev lite förvånad att jag kom in eftersom jag hade läst att alla som sökt i första hand skulle komma in, och tvingades söka den som andra hand då jag valde digitalfoto som första hand. Men tydligen kunde dom inte göra så utan tvingades göra urvalet efter betyg/högskoleprov istället..

Martin
0

#9 Precis det de missat….

mvh Martin

ciss
0

Grattis!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Martin
0

Jag har också kommit in :o) Börjar dock en månad efter alla andra (eller den stora intagningen), vi älde kufar med gamla betyg som hamnade i deras lilla miss får börja en månad senare. Ser mycket fram emot kursen!

mvh Martin

Melianna
0

Åh va bra att det löste sej! Grattis:)

Martin
0

Tack :o)

mvh Martin

nattsyrran
0

Grattis till er som kom in!!!!! Jag fick syn på kursen för sent så jag hann inte söka. Hoppas att den startar i vår oxå. Själv ska jag läsa 7,5 p Kardiologi-arytmi i höst. Det ska bli jättekul och mycket intressant. Grattis igen (är lite avis faktiskt…) //Susanne