Kolmården imorgon! =)
Imorgon bär det av till Kolmården. Eftersom jag aldrig varit där så tvingade jag med mig vännerna, nu ska det fotas! Ngn som hr ngt tips lr liknande på ngt jag verkligen inte får missa? Lr vad jag ska tänka på osv.?
MVH Fredrika
Tigrarna är väl alldeles underbara att fotografera?? :) å hajarna om ni ska in i Tropikariet.
Jag var på Nordens Ark igår och fotade en del :D De är mer för Nordiska djur men de hade prewalskis (blev kär), tigrar och någon slags leopard bland de mer exotiska djuren.
Saknade delfinerna, zebrorna och girafferna som finns på Kolmården men Nordens Ark kompenserade det med djur som gick att se nästan direkt.

#3 underbar bild på en ungtiger, så himla söt.
//Pia
#3 Vilken fin bild! Ser ut som om du låg på mage mittemot den.. :)

Härliga bilder du fått till i alla fall. Hoppas du hade en bra stund bland alla djuren.
//Pia

Tackar! Jadå, vi hade jätteroligt, jag och mitt galna gäng ^^,
Jättefina bilder!! :) Du är ju jätteduktig :)
Fotot på Berguven kunde blivit riktigt riktigt bra om du fått med hela vingarna också, men bara att få så bra skärpa på ansiktet på en berguv (och jag vet, de är stora) som flyger mot en tycker jag var bra jobbat!
mvh Martin

#20 Tack så mkt! =D
#21 Jo, jag tycker också det är väldigt synd att inte hela vingarna kom med :/ Men som sagt, skärpan är ju bra, vet inte riktigt hur jag lyckades :P

Essgarde! Visst är det kul på zoo? =)
Var där i helgen. Passade även på att titta på när de släppte ut djur på savannen på morgonen. Då var de lite mer aktiva. Sen slapp man trängas med massa människor.
Såhär mycket folk var det vid Tiger World.
Hälsningar
A Isaksson
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

#23 Oj, vad mycket folk! ;) hehe, ja visst är det roligt!

Esagrde, fick du inga bilder ifrån tropikariet? =)

Väldigt bra bilder :) det har du lyckats med..

Jätte fina bilder :) Varg-ungarna var en av favoriterna ;)

#25 Nej, han tyvär inte med tropikariet :( Men det blir väl fler resor dit så småningom
#26, #27 Tack så mkt! =D