Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 369 ggr
LindaKarlstrom
0

EC S*Heaven Hills Big Bang

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag till en bekant och fotade hans två katter + bangens fjällor som var där för att bli parade :)

Lägger upp ett foto nu i kväll på Bangen och en av katterna som är där för parning. Tycker om fotot för att det känns så annorlunda på nåt sätt :P

Fler foton kommer i morgon eller på fredag.

Stina_G
0

Synes det var et kjempestilig bilde!

Og Big Bang er en så stilig katt! Er veldig skogkattinteressert, så det er veldig morsomt å se bilder av slike flotte katter som han.

Blir spennende å se flere bilder av han!

Cavello
0

Mysig bild! Ska själv fota norska skogskatter nästa vecka så ska bli spännande att få se vad du har valt för vinklar osv.

LindaKarlstrom
0

#1. Ja det är något speciellt med Bangen! Han är så otroligt magnifik. Tyvärr väldigt less på att bli fotad, för så fort vi lyfte upp honom på studiobordet la han sig ner och låssades sova *s*

#2. Tack :) Kul att du oxå ska fota skogisar, det är en underbar ras!

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer ett foto till

Sara87
0

#4 Ååh, vilken mysig bild! Den gillar jag skarpt. Även om det hade varit fint om öronen hade varit med, men samtidigt känns det inte så viktigt när man ser bilden :)

#0 Den va som sagt ovanlig å speciell, men väldigt fin för det! :)

LindaKarlstrom
0

#5. Tack så mycket! :) Jag stod i valet och kvalet till #4, om öronen skulle vara med eller inte. Men jag tycker det blev snyggast sådär

Monday
0

Gillar första bilden bäst, jätte snygg! Fast jag tycker det är lite synd att du kapade svansen på ena katten. Då hade det nog varit bäst om det inte var så mycket luft över katterna och mer under.

http://www.regret-nothing.com

Diana_K
0

Vilka kanon fina bilder.

Mvh//Diana_KGlad

LindaKarlstrom
0

#7. Svansen var tvungen att kapas då plankan inte gick längre ner än sådär :(

Minka
0

Den första bilden var jättefin!

Olysios
0

1.a var jättefin .. svansen störde inte så mycket tkr jag.. den andra var också söt dock stör jag mig på den utfrätta tassen..

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se