Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
Minka
0

Dålig aktivitet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker att det har blivit väldigt dålig aktivitet här på sistone, så får väl försöka liva upp den lite med en ny tråd ;)

Berätta lite om vad ni hittat på idag! Har ni fotograferat någonting? Släng gärna upp en bild som hör till dagen också ;)

Själv har jag fotograferat lite macro i min lilla studio. Dock inga djur, utan blommor och sånt.. Har även fotograferat min katt lite grann, dock gick det inte särskilt bra (se bifogat resultat) med mitt 90mm objektiv. Lite jobbigt med fast brännvidd, ibland blir det liiite väl nära (:

Olysios
0

HAHAHA XD Ny tråd passa med bilden ^^

Håller med till 100% .. sitter och väntar dag in och dag ut .. kanske skrivs 3 inlägg/kommentarer sen är det tyst igen!

Jag kan bidra med en bild jag har tagit, tycker den är riktigt äcklig med hårstråna på ryggen "/

Älskade din bild btw :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

KarolinaNowak
0

Ni får gärna tipsa om förbättringar, vi gör allt för att hålla aktiviteten hög.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Minka
0

#1 Haha, det har du rätt i :) Jättehäftig bild fast lite småläskig (;

#2 Vore trevligt med någon ny artikel (;

Olysios
0

#2 typ dra igång nya tävlingar och olika trådar där man kan samprata .. typ hästfoto hittar på mycket roligt för att få sidan framåt .. typ olika lekar så man bidrar med sitt foto .. ja vad som helst!

www.tmfoto.se

Minka
0

#4 Håller med dig!
Verkar dock inte som att det finns särskilt många medlemmar här som är lika aktiva som på hästfoto. Vilket är tråkigt..

KarolinaNowak
0

Ja, det är ju lite upp till medlemmarna att bidra med trådar och lekar också :)

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Olysios
0

#6 du ska veta att jag har försökt verkligen .. men trådarna blir typ ignorerade :S och då verkar det som aktiviteten är på väg rakt ner.. tyvärr för jag gillar verkligen den här sidan starkt .. :(

www.tmfoto.se

Minka
0

#6 Jag tycker att medlemmarna och sajtvärdarna tillsammans ska arbeta för att få en aktiv sajt. Just nu känns det inte som att det är särskilt piggt på någon av sidorna, men jag kanske har fel :)

Nicolina
0

Får väl hjälpa till lite jag då!

Har "studio" fotat mina guldhamstrar idag! Och här kommer två bilder från slutresultatet!

Bild 1 - Silverdalens Cadillac är trött och strääääcker på sig framför kameran!

Nicolina
0

Bild 2 - Silverdalens Fighter posar lite sött! Min lilla älsklingpojke, enda överlevande i syskonskaran som var 10st från början…

MarHai
0

Bidrar med två bilder från idag.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

MarHai
0

Jag är lite kär <3

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin