Djurfoto iFokus

Djurfoto

Läst 224 ggr
Rådjurstoken
6

Almanacka säljes

Jag hoppas att det är tillåtet med sådana här annonser, annars får sajtvärden ta bort den.

Varje år gör jag en väggalmanacka med några av årets bästa djurbilder, som jag säljer till folk här i grannskapet. Vill ni köpa en sådan almanacka, går det alldeles utmärkt. Den kostar 150 kr + 44 kr i porto inom Sverige, och det går bra att betala med swish. Välkomna med era beställningar! 😃

Olle

Mari
0

Det är okej men lägg gärna in någon bild.

Jag undrar också om du har bytt användare från OlleA till denna? Eller om du har fått dubbletter i och med nya iFokus? Känner ju igen dina bilder som OlleA.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Rådjurstoken
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag har bytt användarnamn eftersom jag inte kan logga in med mitt gamla. Det har jag också nämnt tidigare: https://djurfoto.ifokus.se/discussion/1483268/viola-och-violetta

Här är almanackans omslagsbild, från den magiska morgonen i somras då jag för första gången såg Daphnes lilla Daphnia, två dagar gammal.

Rådjurstoken
0

Vill någon beställa en almanacka är det hög tid nu. Troligen kommer de att ta slut om ungefär en vecka.

Olle

JMW
2

Jag kan intyga att almanackan är alldeles fantastisk med ljuvliga bilder.

Rådjurstoken
1

Tack JMW! 😃 Av de 350 jag har låtit trycka, finns nu 18 kvar.

Olle

Carmarino
0

Roligt att de säljer så bra. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Rådjurstoken
1

Nu är almanackorna slut! 🙂

Olle

Carmarino
0

Grattis! 👍😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker