Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 342 ggr
EllaMarine
0

Kritik på kattbild !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ut och fotade min katt Ragnar idag, hade lite brottom till bussen och glömde helt bort att kolla inställningarna på kameran .. så bilderna blev mörka. Men har försökt ljusa upp dom lite.

Men tycker dom vart bra ändå på ett sätt :)

Ge kritik !

EllaMarine
0

Och andra bilden :)

Minka
0

Gillar #0 allra mest! Jag gillar dock inte att du kapat lite av öronen på katten, det förstör! Annars så var det väldigt bra skärpa, fina färger och ett trevligt uttryck.
Den andra bilden, #1, faller mig inte lika mycket i smaken som den första bilden.
Men 1:an är en bild att vara riktigt nöjd över, tycker jag!

Olysios
0

jag gillar också #0 mest men är inte förtjust in den skuggan som faller i högra ögat, den är för skarp.. den andra faller mig tyvärr inte i smaken, de är även lite tråkigt beskärda jag tycker nästan inga bilder passar i en fyrkantig beskärning .. den första borde haft mer luft framåt och den andra mer luft bakåt

Mvh Therese

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

EllaMarine
0

Tack så mkt ! :)

Bilderna blev bara tagna hipp som happ, hade brottom till bussen och var tvungen att skynda mig ! :)

Buskiga_lisa
0

HAr den en sjukdom vid ögat?.

Tyckte den va för mörk och katten såg lite skabbig ut. Ha inte så bråttom till bussen nästa gång du fotar så blir det bättre!

PS Mina katter är jätte söta.

Puma77
0

Kanonfin katt o tvärtom säger jag att ögonen e helt underbara. Däremot kanske lite mörk bild men det är lätt åtgärdat men samtidigt kan det ju vara min skärm som spökar.

Sjukdom??? nja kanske lite ögonbajs som vi säger här men det har ju alla djur o även vi med;) Vet inte hur man kan få det till sjukdom men stör det kan man klona bort det också.

Skulle gärna vilja se en bild där du fått ögonkontakt med katten i en sån här bild.

Bra jobbat även i all hast:))

//Pia

EllaMarine
0

#5 Nej han har ingen sjukdom vid ögat. Som #6 sa är de "skräp" han har .. jag hade inte precis tiden att ta bort det. Skabbig katt ? Hur f'n ser han skabbig ut ? Sen hade jag kameran i handen, på väg till bussen och möter katten på gårn .. Därav är bildern mörka med - jag hade noll koll på vilka inställningar jag hade ! Jag såg de efteråt i kameran att bilderna var väldigt mörka.

#6 Tack ! Jag har några bilder där jag har ögonkontakt med honom på den andra datan, om jag kommer ihåg de så kan jag lägga upp dom här. Och som jag sa, har jag förklaringen till varför dom blev mörka .. :)

EllaMarine
0

#6 Har letat rätt på dom bilder där jag har hyfsad ögonkontakt med honom .. han ser dock ut som; "Va f'n .. äru inte klar snart ? ^o)"

Bild 1

EllaMarine
0

#6 Bild 2

[Linsenhejhej]
0

#5 Sjukdom i ögat, haha!….

Puma77
0

Så söt han e. En riktig prins.

//Pia