Svartvitt
Bilder i svartvitt tycker jag kan vara fint i vissa lägen, jag har testat lite svartvita bilder och blev nöjd med den här bilden, men såklart vill jag ha kritik på den :)
Det föreställer Gizmo, denna gång i porträtt.. tycker om glansen i ögonen och han speglas verkligen :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

jaaa! svartvitt är toppen. det blir så vackert.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Håller med dig! Den där bilden anser jag skulle få bra av lite beskäring av överkant ;)
Mvh Ellenfyrkant
Fin bild, dock behövs lite beskärning av överkanten, din hund kommer se mycket större och finare ut då.
Håller med om beskärningen och kanske möjligtvis att den är lite för mörk. Annars var det en jättesöt bild och jag älskar uttrycket hos hunden och känslan man får av bilden. Svartvitt passade verkligen :)
Sötis! Tycker den är för tok förtajt beskuren

Sööt och fin! Men säger som dom andra, tycker också den är liiite för tajt.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Gizmo har ett jättefint uttryck! Kul idé att köra med svartvitt också. Annars håller jag med tidigare inlägg om att kompositionen är för tajt. Sen tycker jag bilden är lite matt, öka kontrasterna! :)
ja tack för all kritik :D.. ska försöka få den bredare då jag fotade den i den kompositionen, klippa och klistra löser nog det ^^
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Bilden passar otroligt bra i svartvitt, lite mer luft i underkant bara så blir bilden super :)
Den var lite mörk tycker jag, men jättefin!