Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etiketttematrådar
Läst 854 ggr
Migoff
0

Kattfoto-kedja!

Här hadde jag tänkt att man lägger upp en kattbild och sedan ger nästa kritik och lägger upp en själv. Jag börjar Glad

Migoff
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt Minya en morgon :P

[Nalle-]
0

Så underbart söt! Ska nog inte försöka mig på att ge kritik, är inte bra på sånt ;)

Här är en till söt kisse ^^

Elna
0

Tycker bilden var lite suddig, lite mörk kanske.

Lägger upp min bild! ^^

Migoff
0

Tycker inte bilden var så suddig! Härlig bild men lite tråkig skugga vid kattens huvud.

Minya igen:P

sannastorm
0

krukväxten och ljuset är inte de bästa i de här fotot, det stör att katten inte har öppna ögon, kämpa på!

min katt Anki ;)

Olysios
0

#5 Vacker bild med fint uttryck, i min skärm ser den överexponerad ut, jag skulle nog sänka ljuset och höja kontrasten :)

Min bild, bondkatt vid ett stall :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Qvickie
0

Ett foto på min katt Rocko

heliotropes
0

#7 Jättecharmig! Tycker att du har fångat ett bra ögonblick där hans blick säger mycket:) Själv skulle jag klippa bort mycket av den högra sidan,då han tittar åt vänster.

Här kommer min bild,den är även min nya avatar:) Det är ett foto på min Chinchillaperser S*Heliotropes Miss Marion.

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
0

#6 Jag skriver kritik på denna också då #7missat det:)

Jag tycker du har lyckats väldigt bra,svart bakgrund kräver sitt för att en svart katt ska synas bra,du har visserligen haft hjälp av att han var vitfläck:)Spontant hade jag velat se mer av ögonfärgen,halva ögat ligger i mörker.

Eva // medarbetare på Perser

sannastorm
0

#7 tycker katten har ett ganska fult uttryck, annars va bilden jätte fin!

Min morbrors birma katt francis

Ronja06
0

#10:Jag skulle önska lite mer luft runt katten, och även lite mer skärpa. Katten ger mig något sömnigt utryck. För övrigt: väldgit fin katt - älskar kattrasen birma.  

På bilden: Min katt Celesté, eller "Pan" som jag ibland kallar henne x) Detta är dock inte min favoritbild på Celeste, men jag kände för att visa upp den.

Mvh Emelie Förlägen

Millaaann
0

#11 Cool bild, känns som en lite tråkig bakgrund bara, tänk den bilden ute i naturen, på ett berg eller ngt :) woow

Här kommer en bild på min katt Diesel (bilden är tagen med en mobilkamera därav är inte kvalitén den bästa :) )

Migoff
0

Söt bild, ser ut som den gömmer sig i tassarna. Kvaliten var inte bra. Men vad gör man med en mobil kamera. Du kanske borde tagit de på lite längre avstånd.

Minya som vildkatt.

Monsa
0

Fin katt fotot blir lite väl mörkt o ansiktet pga att ljuset kommer bakifrån.

skickar ett foto på Leo.

Elina.
0

Fin bild! Bilden kunde gärna ha varit lite annorlunda beskuren, så kattens ansikte kommit närmare mitten.

Ronja06
0

Jag tycker om bilden i helhet. Mycket vacker katt, och härliga färger. Men jag tycker den är lite för tajt beskuren.

Mvh Emelie Förlägen

Monsa
0

Jag har beskurit just den här tajt med mening,  för att få så mycket av Leo som möjligt har fler bilder samma tillfälle som inte är så beskurna. angående  kattens huvud i mitten så  måste bilden vara större och katten mindre på bilden och det var ju annars inte min tanke men helt klart det beror vad man vill att den ska säja.
Min tanke var Leo inte Leo i naturen.

tack för kretiken uppskattar den Glad 

skickar en annan vid samma tillfälle  utanför tävlan…. hoppas det inte förargar någon

Ledin
0

denna kisse hadde vi ett tag. Trivdes inte så bra tyvärr söt å rar katt.