Kommentera gärna!
Hej, här är min lilla ttråd för foton jag själv fotat som gärna får kritiseras och kommenteras ^^ Tar åt mig av all kritik jag får, själv är jag väldigt nöjd med mina bilder, men alla an bli bättre ;)
Sätt igång och kommentera!
Första bilden :D Min sheltie kille Zigge 5. månader på bilden ^^
Mvh Ellenfyrkant

varifrån kommer hunden? vilken kennel? den va ju ruskigt söt! jag tkr bilden var alldels för suddig! skulle den inte varit suudig skulle den varit kalasfin!

Det är min lilla Zigge på bilden 5 ½ månad ^^ Eller Shellrick´s Zo Happy som han också heter :D Shellricks är en väldigt fin kennel som ligger i Åkersberga (utanför sthlm), jätte kul att du gillade både bilden och honom :D Ska genast ställa in skärpan på bilden när jag kommer hem ;) Men det är super svårt att fota honom för han är ALDRIG stilla, bara när han sover :P
Men tack än en gång ^^
Mvh Ellenfyrkant
han är verkligen jättesöt! xD Kan förstå att det är svårt att få skarpa bilder på honom om han inte sitter still, ser ut som lite rörelseoskärpa… x) Men annars tyckte ja bilden var fin, mörjligtvis att du skulle tagit bilden mer i nivå med hundens ögon, men då blir oftast bakrunden rörig :)

Haha, ja et var just det ;) Hade en höstful buske där bakom ;D Så ville inte ta i ögonhöjd ;P
Kul att du gillar bilden och han :D
Här kommer nästa att kommentera ;D
Haha och här ser du busken :P För var tvungen att ta bilden i denna vinkel nu :P Men han stog längre bak den här gången, så säg inte att bakrunden är rörig nu bara x]
Mvh Ellenfyrkant

puttar upp/fram min tråd lite ^^
Mvh Ellenfyrkant
Bilderna var fina och valpen är jättesöt ju, å andra sidan blev de lite suddiga. Men det är svårt att få riktigt skarpa bilder på små busiga valpar förstås.. jag kommer själv ihåg hur det var att fota min hund när hon var valp för ett par år sedan.. ;) Andra bilden är min favorit eftersom jag gillar färgerna på den mer än på den första.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
båda två är suddiga och har en del rörelseskärpa som i det här läget inte är så speciellt snyggt.. andra bilden fotad med blixt .. in te snyggt med blänket i ögonen .. försök att öva lite och kom sen tillbaka med nya fräscha bilder :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se