Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 649 ggr
Gemela
0

(H) kritik - Hösthund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Länge sedan jag fotograferade så i helgen blev det några höstfoton :) Vill speciellt ha kritik på stämningen/ljuset.

Bild 1

Gemela
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2

Gips
0

1an är grym!!! stentufft uttyck!

2an är inte alls lika bra;)

Sophie&Segra
0

båda bilderna superfina! gillade 1an mest :)
men, som jag alltid säger när man fotar välpälsade hundar, så hade jag önskat att man klippte bort mer päls runt ögonen så man ser dom mer, det gör så mycket för en bild :)

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Deklol
0

Gillar ettan bäst, ettan och tvåan är på två helt olika nivåer enligt mig. Jag väljer att kritisera ettan:
Skitbra bild. Ljuset, bakgrunden och motivet klickar direkt. Hade personligen velat ha lite längre skärpedjup, och lite mer luft undertill.

Gemela
0

Tack alla :) #3 Håller med ang. ögonen, ska klippas om tre dagar så det var ju lite synd :P Men man får ju passa på när det är fint ljus ute.

#4 Kan hålla med om luft undertill, får tänka på det nästa gång :) Och jag är lite överförtjust i skärpeljus ;P

TinaNordberg
0

Kan mest hålla med tidigare talare. Vill tillägga att förutom nederkanter är bilderna riktigr bra skurna.

Härliga höstfärger.

Skulle vilja sen där jycken i snö, svart/vitt.

Tina Nordberg medarbetare:

Fågelskådning i fokus

Svamp i fokus

Ida94
0

bild 1: Gillar denna bild bäst :)

bild 2: Skulle vilja ha hunden lite mera till andra sidan, men fin bild ändå. :)

Tokryck
0

Ettan är klart bäst. Skulle, som en annan sagt velat ha lite mer luft under hunden. Men en bra bild!